Dodavatel hostingových služeb vám po 3 letech z ničeho nic oznámí, že z důvody navýšení ceny energií zvyšuje od příštího měsíce cenu o 50 %. Při vyjednávání vám po telefonu jejich manažer jen stroze oznámí, že buď nové podmínky akceptujete, nebo se s vámi budou muset rozloučit.
Pokud by šlo pouze o váš projekt, tak to nějak uhrajete. Mnohem horší je, když jde o klientský server, o který se už pár let staráte, a chcete mít s klientem dobré vztahy.
Jde o relativně špatně ziskový projekt, který má ale relativně vysoké náklady a nároky na provoz už teď.
Jak se rozhodnete?
Kromě toho, že klientovi oznámíte informaci o zvýšení ceny, tak...
Jan Barášek Více o autorovi
Autor článku pracuje jako seniorní vývojář a software architekt v Praze. Navrhuje a spravuje velké webové aplikace, které znáte a používáte. Od roku 2009 nabral bohaté zkušenosti, které tímto webem předává dál.
Rád vám pomůžu:
Nabízím trénink vývojářů, konzultace, školení a analýzu návrhových vzorů. Osobně v Praze nebo online.
Napište mi, pokud si nevíte rady.
Lektor: Jan Barášek
Články píše Jan Barášek © 2009-2024 | Kontakt | Mapa webu
Status | Aktualizováno: ... | cs